Procesy realitní kanceláře a jejich digitalizace
Rádi se s vámi podělíme o know-how procesů vedení realitní kanceláře a jejich digitalizace a automatizace. Pomocí nástrojů platformy Microsoft 365 Vám můžeme zjednodušit desítky běžných procesů a zároveň zajistit, že odpovídají požadavkům nejen moderní doby, ale i aktuální legislativy.
Aktuálně máme připravené tyto procesy:
- online reporty dokončených i rozpracovaných zakázek
- přehled zájemců ze všech inzerátů realitní kanceláře
- řešení na tvorbu, podepisování a evidenci smluv
- řešení na přístupy k dokumentům v kanceláři
- automatizovaný onboarding nových kolegyň a kolegů vč. zaškolení
- automatické generování grafiky pro makléře i jejich nabídky
- hlídač platnosti povinných certifikátů
Průběžně pracujeme na digitalizaci a automatizaci dalších procesů, pro řízeni realitních kanceláří.