Moderní realitní kancelář: Postupy a procesy II
Michal Pazdera, Workshop
16. 7. 2024

Na základě podnětů od realitních makléřek a makléřů jsme připravili webinář, na kterém se zaměříme na Moderní realitní kancelář: Postupy a procesy II
Připravili jsme pro vás shrnutí těch opravdu důležitých témat. Srozumitelně a prakticky.
Na webináři jsme se zaměřili na procesy a postupy v moderní realitní kanceláři. Účastníci nejprve identifikovali opakující se procesy v realitním obchodě, jako bylo domlouvání schůzek, prohlídky nemovitostí, kontrola listů vlastnictví, komunikace se zájemci a informování prodávajících a kupujících. Následně tým diskutoval o možnostech zefektivnění těchto procesů, zejména s využitím technologií a automatizace, například automatickými emailovými šablonami, online rezervacemi termínů a přenosem dat do CRM systémů. Velký důraz byl kladen na zlepšení zákaznické zkušenosti – rychlou komunikaci a minimalizaci zbytečných kontaktů s klientem. Účastníci také zkoumali, jak plánovat činnosti podle známých procesů a využívat automatické postupy, například okamžité zpracování poptávky a zaslání potřebných informací klientovi. Nakonec jsme shrnuli, že přemýšlení o procesech a technologie jsou klíčem k efektivitě kanceláře, lepší zákaznické zkušenosti a ochraně investic.
Na tomto webináři jste se dozvěděli:
- Jak identifikovat a analyzovat opakující se procesy v realitním obchodě.
- Konkrétní příklady procesů, které lze zefektivnit.
- Možnosti automatizace a využití technologií pro úsporu času a zvýšení kvality služeb.
- Jak zlepšit zákaznickou zkušenost a minimalizovat zbytečné kontakty s klienty.
- Praktické tipy pro plánování činností a implementaci automatických postupů.
Pokud si zakoupíte záznam, získáte přístup k:
- záznamu
- kvízu
- přepisu webináře do textu
- shrnutí nejdůležitějších bodů
- prezentaci z webináře
Pokud zvládnete složit kvíz, dostanete certifikát.
















